Gick själv 6 km idag faktiskt!!!

Blev att ja gick själv 6 km idag då vi ska iväg ikväll och äta hos Ted & Mette sen ska vi se bio. Fast and the furious 4 *ler* Ska bli nice att se den!!! Gick den rundan som jag och Karin brukar gå ;) Har haft ännu en dag med underbart väder här hos oss ;) Svettades som en gnu när ja gick vid 14 tiden för solen stod på som bara den och ingen vind! Som tur e gick ja mkt i skogen så va en del skugga där ;) En liten padda råkade korsa min väg med i skogen ;)

Den lilla paddan ;)

Va bara tvungen att ta ett foto eller två ;) När ja väl kom hem efter rundan så gick ja in en stund för att svalka av mig sen gick jag ut igen med katterna ;) Ja, va ju Zazzi & Calibra som va ute i koppel men Vauxhall tittade ut då och då mnen e en liten feg skit och d e Turbo med =P Ska nog slänga ut dem när våren e kommen på riktigt så dem kan va ute i friska luften ;) Ville inte gå in bara för att duscha för vädret e så himla fint! Men kommer fler såna här dagar då dem lovat att d ska va fint ett tag nu ;) Nice!!! Nu är klockan 18.00 och vi ska va hos Ted & Mette om en timme så ska fixa i ordning här nu innan vi lämnar hemmet ;)

Gjorde denna till Mette med idag förresten ;)

Ihopa plock hemma till Mette ;)

Tjipp tjipp       c",)

Kommentarer
Postat av: -------->Putte<----------

En läcker blondin vinkar till mannen, han tycker att han känner igen henne,



-"Känner jag dig?" frågar han.



Hon svarar:

Om jag inte tar fel så är du far till ett av mina barn."

Han börjar fundera på den enda gången han varit otrogen och säger:

O ´shit är du strippan som jag 'satte på' på biljardbordet på

min Svensexa medans kompisarna såg på och din väninna piskade mig

med våt selleri och stoppade upp en gurka i röven på mig?"

Hon svarade, -"Nej jag är din sons klassföreståndare...



2009-04-04 @ 08:16:46
URL: http://www.fbi.gov

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0