Flängde med grannens bil idag =P

Gick upp halv sju imorse för ja skulle hjälpa gannarna med att köra Mercan till verkstad då abs inte fungerade som den skulle. Jag och Elin ( deras dotter ) körde till Klippan och lämnade den. D va skönt att komma hem sen igen iaf för ja va riktigt hungrig! Stekte tre ägg och la dem på mackor med ost på sen ketchup och vad gör JAG klanten Malin?! JO, jag går emot ena valvet in mot vardagsrummet med besticken så tallriken med mackorna flyger ut över hela vardagsrummet med en hög fart! Skit sur blev jag för ja va duktigt hungrig!!! GAH!!! Fick snällt städa och torka upp sen göra två st nya. Gott va d när ja väl fick maten i mig efter andra omgången ;)

Stack till Knutstorps banan sen för grannen Karin ( mamman ) började jobba där ida i köket och hälsade på sen fastnade vi där i 3 timmar ca. Jag och Elin satt ute i vårt härliga väder och snackade och titade på lite bilar som körde där och tränade ;)

BMW som tränade  Träning ;) Träningsbilar ;)

Sen när vi tänkte köra hem och mysa i trädgården så ringde Håkan ( pappan ) och då skulle vi hämta Mercan och köra den till HBG istället från Klippan. Klockan va nu 14.30 när detta bestämdes och jag skulle gå med Tessan 16.00 ca så nu blev d bråttom =P Men vi hann! Va hemma 16.15 och Tessan va inte hemma än så d gick vägen ;)

Blev 6 km med Tessan idag i d sköna vädret ;) Gissa om ja fått färg i huvudet och ovanför brösten  då ja gick i linne och huvtröja med dragkedja! Nice *ler* Skönt att ha fått lite färg i huvudet ;) Är riktigt härligt att vädret e på väg åt rätt håll ;) Jag lever för våren och sommaren ;)

Mina 4 katter fick lite kattgodis innan ikväll och ja fick en söt bild på dem ;)

Mina 4 hjärtan till hårbollar ;)

Hahahaha ;) Vauxhall som e orange syns knappt på bilden bara ;) E riktigt off nu så ja ska avsluta här för dan men kommer mera imorn ;)

Tingeling tingeling      c",)

Kommentarer
Postat av: sasse

Men Malin då..

inte bli så arg bara för att de ska vara så =P

Dumt att arga sig för de går de ju åt skogen.. Jag vet =P

2009-04-07 @ 15:38:57
URL: http://onlysasse.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hmmmmmm.....

2009-04-18 @ 21:42:22
URL: http://www.fbi.gov

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0