Flänga runt dag idag =P

Blev en del flängande idag ändå! Först på morgonen kl 10 skulle jag med Elin till Ljudbyggaren så hon fick rätt på sitt bil ljud. När vi va klara där så körde vi och hämtade Mercan som varit på verkstad ( hennes föräldrars ) Sen skildes vi åt i Hbg då hon skulle till Kiropraktorn kl 13 i Landskrona så då körde jag hem Mercan till Kågeröd. Under tiden i allt detta körande så frågade Fritte mig om ja ville köra hem honom och hans husvagn till Kvidinge från Knutstorps banan så d gjorde jag runt 14 tiden drog vi ifrån Knutstorp ;) Sen när jag lämnat av honom passade jag på att hälsa på en kompis en snabb sväng som bor i Kvidinge, Cathis ;) Snackade en stund där sen körde jag hemåt ;)

Hade lovat att göra Kalops idag och självklart glömt ta fram köttet så d åkte fram när jag va hemma strax efter 16 tiden så skulle d tina först innan ja kunde tillreda det ju! E så duktigt glömsk!!! Kom lite sent igång med maten pga det och nu sitter jag och väntar på att det ska plöddra klart med Kalopsen. Ska ju plöddra ett par timmar för att få det möra och grymt goda köttet ;) Ska bli riktigt gott med Kalops *slickar mig om munnen*

Ja så då gick denna dagen med med en massa att göra ;) Har dock inte gått idag men ska gå en längre runda imorn istället tänkte jag ;) Sen gick ja ju rätt långt i förrgår ;) Jonas e ledig nu i 4 dagar så vi lär få en del gjort nu i helgen med trädgården. Ska på påskmiddag hos mina föräldrar på lördag och Jonas ska till sin "mormor" så blir tyvärr skilda vägar på lördag =( Blir så ibland.

Nej nu ska jag krypa ner i myskläder och vänta på maten ;)

Hej då ( re )            c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0