Chill dag ;)

Blev en ganska lugn dag idag ändå =P Gick långrunda med Tessan i förmiddags och fastnade där och snackade lite. Tessan & Anders ska separera =( Sa till Tessan att ja ställer upp med allt jag kan. Gillar Tessan riktigt mkt. Hon e en riktigt bra vän! Men Tessan kommer fixa bra kattmat till mig ändå från nån annan då affären läggs ner med. D va underbart skönt väder redan imorse vid nio tiden! Kunde lätt gå med linne ;) Nice!!!

När jag väl kom hem från Tessan så va Jonas mamma här och Ted. Jonas sågade ner en st Thuja som hade en omkrets på minst 15 cm som tog en hel evighet! Ja hade planerat att bara fixa i trädgården men blev inte mer med det då vi hade sällskap här idag! Utan ja gjorde ett arrangemang till Jonas mamma istället ;)




Den blev ganska nice ;) Hade styr på katterna som va ute med i koppel och dem 2 fegisarna utan koppel som bara går utanför trallen typ sen springer dem in så fort man rör en fena! Fegskitar Turbo & Vauxhall e =P Sen mitt i allt kom syrran hit med lilla söta Dino ;)


Dino i söt tröja *ler*

Han gillade INTE att vi tog på honom tröjan =P Hihi. Han hade ett underligt ljud för sig hela tiden när vi tog på den jag och syrran! Va bara tvungna att testa hur d såg ut! Alla mina katter har haft dem på sig iaf minst 1 gång ;) Vädret har varit underbart skönt idag hela dagen ;) Gott! Äntligen går vädret på rätt håll!

Hamnade på streetrace igårkväll förresten men va där bara i knappt 2 timmar.

Grillade sen innan ikväll hos Ted & Mette. Blev korv med bröd ;) Jonas mamma va med oss dit och grillade sen åkte hon hem och jag och Jonas gjorde Äppelpaj ( ovanligt, eller inte ) som han ville ha. Ja gillar bara paj när d e höst äpplen så ja avstår gärna nu när d inte e goda äpplen till den.

Puh!!! Äntligen kväll och trött och off e jag efter duschen!!! Ska nanna kudden snart tänkte jag ;)
Until next time

See Ya      c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0