Bökat i trädgården ( som vanligt )

Igår gick ja en långrunda med Tessan ( 6 km ) sen efter det blev d hem och duscha för ja skulle till Munka Ljungby på påskmiddag till mina päron men innan dess skulle ja till pappas verkstad och byta olja vilket vi gjorde ;) Sen nästa gång ja e i Munka ska vi byta tändstift, div. filter och kolla lite annat ;) Hade inte såna saker hemma så blev bara oljebyte!

Sen satt vi ute hemma hos mamma och pappa i den sköna solen och njöt under dagen innan d blev middag vid halv sex tiden. Blev kalkon som blev riktigt riktigt gott!!! Mums ;) Va vi La Familia och Johan ( Kajsas sambo ) och Lina ( Rogers sambo ) som va där plus farmor. Ukki och Mummo va riktigt sjuka med hosta, förkylning mm så dem va inte där =( Körde sen ifrån Munka vid kvart över tio på kvällen ca hem till min Jonas ;) 

Idag har jag bökat i trädgården igen ( som vanligt ) och tagit bort lite ogräs och gjort allmänt snyggt. Har städat under vårt sommarkök där d låg grymt mkt löv där!!! Nu e d fint igen där och i vår singel ;) Ska bara ha ett släp och köra bort skiten som e kvar där dammen fanns och lite annat skit som jag sorterat och slängt idag. Har gått igenom mina banan lådor och slängt en massa som jag inte pallar spara på längre =P Skönt att ha gjort lite nytta ;) Blir trädgården imorn igen och fixa ännu mer där ;) Finns alltid ngt att göra ute ;) E skönt att få ordning och fint ute! 

Nej nu ska jag göra hemmagjord pizza ;) 

Tjohej      c",)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0