1 mils motion idag, minst ;)

Blev upp tidigt imorse kl 08.00 för jag och Elin skulle till Väla och hon skulle handla upp sina presentkort innan dem gick ut. Ja hängde med som socialt stöd bara ;) Hon köpte lite tröjor & t-shirts i princip så ngt hittade hon iaf ;) Efter det blev det att köpa planteringsjord och d blev 4 säckar a 60 l och har bara 2 kvar nu efter lite omplantering av mina stora inneväxter ;) Dem växer duktigt bra och snabbt mina inneväxter ;)

Sen blev d att jag och Elin körde till Knutstorps banan ( idag igen =P ) Hon skulle hämta sin mamma och ja skulle gå med Tessan idag med och hon bor bredvid banan så ja åkte med dit och hälsade på en killkompis som jobbar på banan och sover i sin husvagn under tiden där. Fritte heter han. Satt där och snackade skit i nån timme sen va d dags att gå därifrån till Tessan och d e typ 1 till 2 km. Gick genvägen till henne och knäppte några bilder på banan ;)

   

Sen gick jag och Tessan vår vanliga runda på 6 km med dem tre hundarna ;) När vi sen gått rundan så norpade jag lite blommor och växter rakt över vägen där Tessan & Anders bor i skogen ;) Blev Påskliljor, snödroppar, nån annan sorts lilja ( tror jag ) och ngt gräsaktigt eller va d nu utvecklar sig till *ler* Ska bli kul att se ;) När vi norpat upp dem så gick jag hem från Tessan och d e 3 km hem från henne så lätt 1 mil har d blivit idag då ;) E skönt att gå när man väl kommit igång ;) När ja sen kom hem planterade ja ner mina fynd i skogen.

Blev duschen direkt efter det och nu sitter man vid datorn =P Klockan e nu nästan 21.30 så man har varit igång hela dagen! Gott ;) Kommer sova grymt gott!!! Med andra ord så har ja haft en mkt trevlig och skön dag ;) Tack alla mina vänner ja umgåtts och träffat idag, ni e guld värda ;) E synd om Jonas för han har jobbat övertid med minst 2 timmar så han e nannig och trött här =( Han e så duktig min Jonas, även han e gulld värd!!!

Natti natti      c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0